החופש הגדול של הילדים • והחופש הגדול שלך

    יוסי ברויער No Comments on החופש הגדול של הילדים • והחופש הגדול שלך
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כילדים, הייתם מציירים יומן ומסמנים איקסים בכל יום שעבר עד לבואה של חופשת בין הזמנים, 'החופש הגדול' בפי הילדים. כיום, כהורים, אתם מנהלים את אותו היומן, רק לצד ההפוך, מתי הילדים חוזרים ללימודים. בבוקר חזרתם ללימודים אתם מתרווחים לכם על הכיסא הנוח יחד עם כוס קפה ומשחררים אנחת רווחה, סוף סוף חופש.

    איך עוברים את החופש הגדול בבית ונשארים שפויים? מעסיקים את הילדים.

    ישנם הרבה דברים שניתן לתת לילדים לעשות, לכם זה יתן זמן של שקט ולילדים תענוג והנאה אמיתית, כאן נמנה כמה מהם על מנת להעניק לכם רגע של חופש בחופש.

    סידור התמונות:

    בכל בית מצטברות במהלך השנה ערמות של תמונות משפחתיות שצולמו ופותחו אך הונחו בערימה אחת ללא כל סדר כרונולוגי או הקשר הגיוני. הושיבו את הילדים ליד שולחן והניחו בפניהם את התמונות, תנו להם לסדר את התמונות לפי הסדר וראו זה פלא, סידור התמונות עלול לקחת להם אפילו יום שלם בו הם יהיו שקועים בזיהוי הדמויות ובאיתור הערימה אליה צריכה התמונה ללכת.

    סדר במשחקים:

    בארון המשחקים של הילדים, בבתים רבים, הסדר החיצוני מאפיל על הבלאגן הפנימי. גם אצל עקרת הבית המסודרת ביותר תמיד תמצאו חלקי פאזל של קופסא אחת המונחים בקופסא אחרת וקלפים של משחקי הטאקי יחד עם משחק המלחמה מעורבבים. תנו לילדים לסדר את המשחקים ומהר מאד תגלו שמלאכת הסידור לוקחת הרבה זמן, ומעסיקה את הילדים כ"כ שגם לארוחת הערב יהיה קשה לכם למשוך אותם.

    האופה הקטן:

    המטבח הוא המקום האהוב על הילדים, תנו להם להנות שם ולכם יהיה שקט טעים במיוחד. ישנם מתכונים רבים אותם ניתן להעניק לילדים לבצע, שיהוו הנאה צרופה בזמן הביצוע וטעימים להפליא עם סיום הכנתם. למשל מתכון כדורי השוקולד המשובח של השפית מירי זורגר, ומתכונים רבים נוספים.

    משחקים במשחקים:

    תנו לילדים לייצר בעצמם את המשחקים שלהם. קחו דפים ריקים, הדביקו עליהם תמונות של המשפחה הקרובה, סבים סבתות ודודים ותנו להם להדביק אותם על קוביות קרטון שהם יגזרו. כך הם ייצרו להם ולכם משחק זיכרון אישי מעניין במיוחד וייחודי בהחלט, משחק שאותו הם לא ישכחו.

    משחקי ילדים (צילום: יוסי ברויער)

    עוזר הבית הקטן:

    ישנם מספיק חלקים בבית אותם הילד יכול לעזור לך לנקות, החל מארונות המטבח הנמוכים, כסאות ואפילו צידי המיטה שלו ומקומות נמוכים נוספים הם כר פעילות נרחב עבור המנקה הקטן הפרטי שלך. בשביל הילד זה להרגיש ממש גדול, בשבילך, זה להרוויח מעט ניקיון והרבה הרבה שקט.



    0 תגובות